Fredag 14.49

Hur kan jag bli täppt i näsan på en sekund? Jag lovar att det kom på en liten ynka sekund och nu sitter jag här med en halvtäppt nos.
Börjar bli hungrig som en varg..vill ha pizza från Roberto´s...med räkor, vitlök och svampinjoner...mmm ge miiig! Ska bearbeta min kära A och skicka bilder på pizzor på msn och liknande tills han blir så sugen att han åker iväg och köper åt oss. (ja, sanningen är den att vi kommunicerar via msn ibland)

Nu stretchar han runt och pratar stolt om att han ska åka till IKSU och köpa kort. Jag ska banne mig göra det till hösten med, dom verkar ha en del skojiga och spänstiga saker där borta man kan gå på...och det är dags i allra högsta grad att komma igång snart! Vi håller på att förpassas till två snabbmatsätande köttbullar. Inte bra i längden. Men idag behöver jag pizza för jag är SJUUK!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Mmmm... yummie! :P

2007-07-13 @ 15:43:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback