För lite att göra, för mycket att köpa


image912
Sitter man på jobb och har för lite att göra, så tittar man runt på nätet..till och med på tv-shop. Vem fasiken köper ett hemligt paket för 299 kr? Det finns ett speciellt för män, och ett för kvinnor. Tillåt mig att skratta väldigt högt.

Har du katt kan du också hitta de här fiffiga sakerna:

image913
Ett set för att få katten att göra sina behov i vanliga toaletten.


image915
Kattleksak som far runt som en radiostyrd bil med en flängande boll efter sig.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Om jag var katt skulle jag bli rädd för den där radiostyrda alien... :)

2007-07-26 @ 16:33:38
Postat av: Sofia

haha jag skulle nog aldrig köpa något från tv-shop ens om jag visste vad det var! :O ;)

Postat av: evelina

kattoan hade ju kanske varit bra? =) eller vad säger du? haft en bra dag?
kram

2007-07-26 @ 18:06:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Bettie

hihi, fin kattleksak, en san skulle jag kunna tanka mig att kopa till mina katter faktiskt ;)

2007-07-27 @ 10:07:36
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback