Dagens observationer

♦ Väldigt många här uppe är helt säkra på att jag är från Småland alternativt Blekinge. Jag som tycker att jag har så tydlig skånska. Fast det kanske inte är så lätt att höra skillnad om man är från norr?

♦ En kund hade ett så lustigt personnummer så jag var tvungen att fråga ungefär fem gånger om det verkligen stämde. Det började i vanligt ordning med ett årtal, sen kom månad och till sist 69. Alltså XXXX69- XXXX.
HUR är det möjligt att ha ett sådant personnummer?

♦ McGyver är nog den spexigaste människan som finns. Såg ett avsnitt på lunchen och blev djupt impad.

image920





Kommentarer
Postat av: Marlene

Svar: Hinner jag så ska jag kika på "fadder"-sajterna imorgon i lugn och ro. :) Och visst är McGyver grym!? Han var en av mina idoler när jag var liten. :D

Postat av: Sandie

Kan man ha ett sånt personnummer?

2007-07-27 @ 23:30:41
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback