Vinterkänsla

Jag börjar dagens inlägg med att presentera vår underbara lilla dunboll Nikkolina. Hon är den sötaste, busigaste, kaxigaste och samtidigt gosigaste lilla vovve som finns.

184631-2

Fler bilder från zoo:et kommer med all säkerhet i vidare inlägg!

Jag har kommit i en soffa-tv period. I guess det har att göra med kylan. Sneglar mot filmuthyrningautomaten varje gång jag är på Ica och tänker att jag kanske skulle hyra en film och krypa ner i soffan och äta godis. Läsa är också trevligt, verkligen. Men det blir alltid av att jag öppnar en bok precis när jag går och lägger mig och då lockar oftast sömnen mer än boken, så jag har inte kommit särskilt långt i boken som jag lånat på snabblån på bibblan och alltså måste vara utläst inom 2 veckor.

Snart dags att jobba, ha en fin dag! Adios!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken fiin hund!

Postat av: Angelica

Sååå jäkla söt hon ee!! Men heter hon Nikkolina? Det heter en gammal klasskompis till mig som alltid hade flätor och baota glasögon och en jätte konstig familj.. ingen bra erfarenhet av det namnet alltså! så ja får nog fortsätta att kalla henne Nikki. :D

2007-02-08 @ 16:15:02
URL: http://monchichi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback