Resa - resor - resa?

Ibland känner man att man vill resa, för att det är trevligt och skoj. Och ibland känner man att man måste resa.. till något nytt, spännande, levande.. få nya intryck, inspiration, impulser.. SÅ känner jag just nu.
Problemet är det att A. och jag är sämst på att vara ekonomiska och då tar det ack så lång tid innan man kommer iväg längre än till Kanarieöarna. Vi behöver en strategi, en genialisk plan som gör att vi kan vara relativt oekonomiska samtidigt som vi kan spara massor! Eller, kanske lite mer realistiskt: så får vi bestämma oss för att verkligen vara ekonomiska utan undantag.

Appropå resor, funderar på fältstudierna nästa termin.. då har vi ju verkligen möjlighet att göra något både intressant & spännande. Shit, finns nästan för mycket att välja mellan. Men sen är jag ju lite hemkär; över en månad från lilla familjen känns inte helt kul, hade saknat dom väldigt mycket.  Ja, det tål att tänkas på helt klart... More to come!


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag ser framemot nästa blogg. En fröjd att få läsa vad du skriver.

2007-02-20 @ 16:34:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback