Listmani & storvinst

Fick en Triss-lott, skrapade i icke-ordning tre rutor och så låg vinsten på just dom ;) Hela 25 KRONOR! Vann jag, eller ursäkta 50 kronor blev det ju med "dubbelt-upp-rutan". Inte illa, inte illa!

Mest för mig själv behöver jag göra en LISTA över saker jag borde/ska göra i det närmsta:

♥ Storstäda Pollys toalett
♥ Impregnera mina stövlar + "björntassar" med den min fantastiska mink-olja (vad tusan innebär mink olja..vad innehåller det?)
♥ Göra utrymmer på något magiskt vis i badrummet så alla våra saker får plats där
♥ Ordna en liten men mycket personlig och romantisk present till A.
♥ Lära mig hur bodelning funkar före tentan i mars
♥ Maila någon lämplig person och klaga på de korta tvättiderna här
♥ Maila någon lämplig person, eller ringa (gäller även ovan) och fråga varför det inte finns några hundbajskorgar i den här staden
♥ Hitta, och köpa gardiner till halva lägenheten

/Ps. jag har juice i tangentbordet :( för er som inte den här mycket viktiga informationen har nått fram till ännu...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback