Kvällsskriverier

Ho ho, jag vann 50 kronor till idag! Fortsätter det såhär så kommer jag bli rik!

Rättsvetenskapen som vi läser nu är både kul & intressant, men idag är jag så otroligt OPEPP. Hade verkligen velat dra iväg 2 veckor till något varmt land och tagit det lugnt, (säger jag nu, fråga sen A. om vad jag tycker om att ta det lugnt när vi är iväg..). Ok, miljöbyte och vara ledig från plikter, om vi säger så istället!

Imorgon är det alla ♥ dag. Kommersiell jäkla dag anser jag, men jag tänkte faktiskt anstränga mig så pass att jag föreslagit att vi ska ut och äta (dock på kvarterskrogen). Det är så långt som jag är villig att gå. A fyller ju år om drygt en vecka så min kreativitet räcker inte längre än så. Födelsedagspresenten/presenterna är så gott som klara nu och jag tror nog att han ska gilla den/dem..

I två dagar nu har jag dragit ner på snask och andra sötsaker, märker hur lättirriterad jag är stundvis men är SÅ less på att känna godissug för jämnan så det är värt att kämpa på lite! Har bara ätit en mini-chokladboll idag i godisväg..och det är då verkligen en ansträngning för mig!! Heja mig, heja mig!

Ska göra en kopp té och sedan ehh..läsa lite kanske, eller något annat lugnt och fridfullt.
Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback