Imorgon är en annan dag? I hope..

Det har varit en riktigt komisk kväll, och samtidigt mycket trevlig tack till sällskapet! Vi käkade kinamat, fast för en gångs skull tog jag INTE kina-mat på kinarestaurang utan en entrecote varpå servitören skrattar lustigt och börjar härma mig (?)..Fullständigt normalt...  Skall sedan gå på toaletten och låser dörren om mig som man brukar göra, tror jag ja! När jag precis satt mig öppnas dörren och en förfärad röst säger -ojsan, ursäkta mig så mycket, samtidigt som jag vrålar på att det är upptaget och att jag trodde det var låst, haha.

Babel såg vi på, bra film, intressant, lite speciell, men bra. Den fick mig att tänka på Crash, Lost in Translation och någon mer som jag iiinte kan sätta fingret på. Du som sett den, vad skulle du säga?

184631-4

Tillbaka till det komiska med kvällen, ska sedan besöka toaletten även på bion och när jag lyfter på locket inne på toan, tro inte den är överfylld av BAJS?! Fatta varför jag avskyr offentliga toaletter..sånt här råkar jag jämt ut för! Går ut från bion lite senare och direkt när jag kommer ut halkar jag och flyger i backen.. puh! Nu är jag hemma i tryggheten..men jag antar att jag kommer ramla ut sänger eller något liknande inatt..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback