Bokrea, plugg och listor

Vi åkte ner på stan för att jaga billiga böcker, plockade på mig en massa som verkade OK, funderade sedan i en minut och insåg att det är totalt onödigt att köpa böcker som bara verkar Ok när man kan låna dom gratis på biblioteket. Så jag lade tillbaks alla utom en kokbok med thailändska recept. Värsta fyndet (trodde jag) - när jag sedan gick för att handla lite på ICA fanns exakt samma bok där i deras bokrea-korg för halva priset! Tji fick jag!

Vi har två seminarium denna veckan = jag trött. Börjar bäva inför tentan dessutom efter att jag kollat på gamla tentor. Vår första skriftliga salstenta. Huga. Vi har kommit lätt undan fram tills nu.

Bokade precis biljett till Sthlm i april, ska ner och träffa brorn och hans tjej som även kommer dit, han fyller år så det blir en korthelg med födelsedagsfirande. Längre än så kommer jag inte i det närmsta trots att jag är sååå sugen på lite värme.. Låg igårkväll när jag inte kunde somna och listade mina planerade/önskade resemål...först utanför Europa, sen inom Europa.. Istället för att räkna får liksom.

Förresten, ni är jättedåliga på att kommentera! Får nog ta till med blogg-strejk snart för att demonstrera mitt missnöje..

Listorna blev förresten följande: (svårt med ordningen så "utan innebördes ordning" alltså):
Ej-Europa
♦  New York
♦  Mexico
♦  Brasilien
♦  Australien (men alla farliga kryp där skrämmer mig sen jag såg ett program som hette typ "Alla dödliga och galna små djur i Australien")

Europa (svårare)
♦  Södra Italien, aldrig varit i Italien
♦  London, var ett bra tag sedan
♦  Spa-resa någonstans!
♦  Rundresa i södra Frankrike

Kommentarer
Postat av: Angelica

Om du är en nattuggla vilket jag hoppas så tar du med dig boken som ja sku få låna.. :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback