Torsdag

Huvudvärk och kyla, jag misstänker att det hänger ihop. Om två år när jag är klar med min utbildning vill jag flytta utomlands till ett varmt land. Vart ska man flytta? Har du bott på något spännande ställe, tipsa mig gärna isåfall!

Mission för dagen är att get klipped samt hitta julklapp till A. Har inte den blekaste om vad jag ska inhandla till honom, jag litar på att få inspiration inom en timme. Tror ni han blir glad om jag bakar en kladdkaka åt honom? I form av ett hjärta såklart.

Ha en mysig lussedag nu med mycket gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du,pollan,nikko o anders kan flytt med mig och snoris till Jersey !!;P Hoppas du har haft en fin dag stumpan! kramsilooo

Postat av: Evelina

ja huuur kunde du flytta ifrån nästan snöfria skåne till kalla norrland? =)

kram

2007-12-13 @ 20:52:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Aleya

Jag har bott i californien, både utanför San Diego där det är väldigt varmt och i San Francisco där det inte är direkt varmt men en väldigt härlig stad. Skulle gärna återvända dit en sväng.

2007-12-14 @ 13:42:34
URL: http://aleya.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback