Onsdag

Om jag ringer till polisen och förklarar mitt ärende (inte en, utan två deosar är försvunna) visst hamnar jag högst upp på deras prioteringslista? Behöver verkligen städa, det hade nog kunnat lösa mitt problem - men jag har verkligen inte tid för någon storstädning just nu.

Sov så gott inatt, ingen väckarklocka som ringde, inga fåglar i lägenheten bredvid som kvittrade. Underbara morgon! Förmiddagen blev ännu bättre med risgrynsgröt och en halv liter saftsoppa som frukost.

Nu kör jag jag igång med allvaret!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha det är nog större chans att få hjälp om du dresserar nikki till sökhund =)

jopp det kan vist påverka vikten åt båda hållen! jag har ätit p-piller, synfase, i över 3 år och testat lite andra sorter med, samt p-plåster ett tag. plåstret gick jag upp i vikt med så det slutade jag emd ganska fort! vad äter du?

kram!

Postat av: Jim

Inte heller jag hörde någon väckarklocka, däför vaknade jag vid 12, inget jag egentligen gillade.

2007-12-05 @ 14:36:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback