Nytt år innebär..

Har ni något nyårslöfte på gång i tankarna? För mig har det där aldrig funkat, jag vet inte, det är bara inte min grej. Däremot har jag en förhoppning om det nya året, denna terminen har känts tung pluggmässigt och jag har fått kämpa mig halvt fördärvad med motivationen ibland. Så min förhoppning är att det blir bättre nästa termin och år. Blir det inte det så är det bara att satsa på korvkiosken direkt! Nä, men någon förändring iaf. Förändra om det behövs - and you will be happier.
Appropå korvkiosk, måste säga att jag är grymt imponerad av många av korvgubbarna nere på stan. Dom står där även om det snöar och är minus tio grader och är lika glada för det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt nyårslöfte är att ha större koll på mina utgifter. Jag går plus varje månad, så det är inte det, men jag har ingen koll på vart pengarna går.... :)
Ha en trevlig kväll!

Postat av: Pernilla

Ja, nyårslöfte..hmm..att göra en budget att följa till punkt och pricka inför varje månad kanske? :D

Haha, verkligen. De små flaskorna är toppen och väldigt behändiga att ha i väskan. Man kan ju köpa ett gäng små och testa vilken man gillar mest och därefter köpa en med pump och ha som stationär handkräm, så att säga - de är verkligen jättebra. Mina händer kändes himmelska första gången jag provade dem :)

Åh, tack. Jag tänker hela tiden att jag ska lägga in lite fler personliga bilder - brukade göra det lite då och då i min gamla blogg, men det har varit mycket strul med kamera och Internet och webcamen är itne alltid särskilt smickrande för en - men jag ska försöka förbättra mig - jag tycker ju själv att det är roligare när man får se bilder på personen som skriver bloggen!

Vad skönt att det börjar lätta med uppsatsen - du förtjänar lite jullugn efter all stress. Är du nöjd med det du har fått ihop? Jodå, uppsatsen ska skrivas klart den här veckan och än så länge känns det bra. Vi har inte så mycket kvar. Men jag ska skriva examensarbete, c-d-uppsats, ja, vad de nu kallar det direkt efter terminens slut så det gäller att hålla lågan uppe. Lagom sugen i nuläget...

2007-12-17 @ 19:58:54
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Evelina

nej jag har aldrig nyårslöften, det är väl bättre att alltid göra sitt bästa för att uppnå sina mål =)

kram

2007-12-17 @ 21:27:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ivana

Du har så rätt egentligen, man ska lägga av med löften
& hålla sig till förhoppningar istället!

2007-12-17 @ 21:35:03
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback