Middag deluxe

Med tanke på våra snabbmatsvanor har vi ätit en riktigt ambitiös middag idag. A stod plötsligt och rullade köttbullar, skalade potatis och gjorde brunsås. Sedan gjorde någon mig väldigt sugen på fruktsallad med vaniljglass så då blev det det till efterrätt.

Kämpar hårt med att försöka läsa vetenskapliga artiklar men Extreme Home Makeover och CSI lockar mer.. blicken vandrar iväg så fort jag kommit några rader i den för tillfället norska artikeln. Någon som ställer upp som tolk?

image1942

image1943

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser smarrigt ut :)

Ja, Så som i himmelen är så bra! Gillar Underbara älskade också, som ju har samma stuk, typ...

Jo, men då var det ju säkert samma pjäs - den var hemskt bra i alla fall. Skulle också vilja engagera mig i något projekt. Jag vet bara inte vad eller var :)

Går det bra med uppsatsen? Mycket kvar?

Postat av: Marie

Gud vad ambitiöst att göra egna köttbullar! Men otroligt gott såg det ut! Allra minst fruktsalladen ;)

2007-12-03 @ 23:57:31
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: sofia

Hehe :D ÅÅh vad gott! Måste själv tillfredsställa mitt behov av fruktsallad snart, haha :)

2007-12-04 @ 08:26:24
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Anonym

Norsk artikel ær inte problem...skriv vad det e så ordnar vi sækrt det hær!

2007-12-04 @ 10:02:33
Postat av: Anna

Anonym: Har du någon mailadress eller blogg?

2007-12-04 @ 18:02:12
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: CK

jadå...jag e ju så glømsk att jag inte fyller i vem jag æ[email protected] går ju i paralellklasser men jag e ju på fæltstudier i norge nu...

2007-12-05 @ 00:36:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback