Mer ljus i vårt hus (lägenhet)

Lördag och vi har en kul dag framför oss med stand up comedy och spel & vinkväll. Men först fikabesök. Eftersom A har haft namnsdag nyligen och jag har imorgon så missar jag inte chansen att äta tårta. En styck prinsesstårta står alltså på upptining nu.

Utflykten till Expo igår resulterade i två julstjärnor och en skrivbordslampa. Extra belysning behövs verkligen nu under de mörka månaderna. Tema rufs & tufs på de här..
image1989
..fick en avi som jag inte kunde begripa vad det var (beställt något på fyllan?), efter två dagar kom vi iväg till posten och då vart det Voododolls som önskade god jul med en liten docka. Tidigare dockor jag fått finns att se
här.

image1990
Observera den fina juleduken!

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Den runda lampan va ju riktigt snygg..

Postat av: Pernilla

Åh, de där dockorna är så söta!

Klart att du ska ha en fin ring - man ska ju inte köpa en bara för att det ska så vara - det ska som sagt vara en man vill bära resten av livet och som man inte tröttnar på.

Ja, och då var Idol-finalen över. Vad tyckte du om resultatet? Jag blev inte särskilt förvånad, men jag står fast vid att jag gillar Amanda bättre. Men jag insåg när de körde snabbtittarna att Marie är himla tråkig - Amanda lyser upp, men Marie låter likadant hela tiden - lite lugnt och sen kör hon en rejäl höjning. Jippie, ännu en Celine Dion. Men visst är hon duktig. Jaja, Amanda går det säkert ännu bättre för - vinnarlåten var ändå sjukt dåligt, så :D

2007-12-08 @ 13:16:31
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Evelina

är det anna som har namnsdag imon?
kram

2007-12-08 @ 15:05:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angelica

Asså det är många som får sånna där Voodolls.. hur kommer det sig?! Vad har du gjort för att få en sån? Jag vill oxå haaa!!

2007-12-08 @ 23:40:10
URL: http://denanglalika.blogg.se
Postat av: Jocke

Jag har inte hunnit ta fram mina adventljusstakar. Jobbade på annan ort hela förra veckan och ja nu känns det lite sent, men jag får väl ner och gräva. För man vill ju göra sitt för att skrämma mörkret.

Postat av: n a d i a.

Mysiga lampor!

2007-12-09 @ 16:20:36
URL: http://zooega.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback