Mc Hamburgare & lussekonsert

Okej, jag ger mig! Nästa gång jag tvättar ska jag ta risken och blanda hejvilt med rosa och gult i samma tvätt ;)

Vi har varit och handlat lite julklappar, kan avslöja att det bara var mjuka paket. Därefter åt vi en gourmetmåltid på McD, på menyn stod sladdrig BigMac med salta pommes och julmust som dricka. Visst är det trevligt att dom har julmust på donken?

Just nu känner jag inte för att sätta foten ute i kylan mer för idag men vi ska om en stund iväg på lussekonsert så det är bara att ta på michelindräkten och vara glad.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja du, jä****t glad! :)

Postat av: Emma

Gott med mcd, fast jag är rätt less att äta där nu ;) fniss. hoppas du får en trevlig kväll ansiloo! KRAM!!

2007-12-12 @ 19:35:12
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Mjuk

Glömde säga vilka fina snöflingor du har i bloggen!!! Inger riktig vinterstämning (här i Sthlm har vi inte sett röken av någon snö än..) Hoppas du får det trevligt på luciakonserten!

2007-12-12 @ 21:35:54
URL: http://marysfavoriter.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback