Julafton

Det sags att engelsman dricker mycket te men det ar snarare Polen som fortjanar titeln som telandet. Jag ar inne pa min tredje kopp redan. Klader haller pa att strykas och klapparna ar ihoppackade. Har en mindre harkris, svar over att jag inte tog med plattangen..nu star det at alla hall och kanter & puffpudret ar inte mycket att hanga i julgranen (hoho) for den sakens skull. Ska forresten forsoka ladda upp lite foton ikvall eller imorgon.

Ha en supermysig dag & en extra tanke till alla som kanner sig ensamma under julen. Kram!

ps. Sorry att jag ar lite dalig pa att svara pa kommentarer nu, vill inte sitta bankad alltfor mycket framfor datorn nar jag val ar har. Med det sagt, uppskattar hursomhelst era kommentarer och julhalsningar :-)

Kommentarer
Postat av: Sandie

Härligt å mysa riktigt =)

Postat av: Evelina

goood juuuul =)

hoppas du har det bra i polen!
kram

2007-12-25 @ 10:03:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: fry

god jul min alskade van! vad jag kan sakna dig ibland! hoppas polen var till belatenhet, peru var det iafl. puss!

2007-12-25 @ 18:31:19
URL: http://www.resedagboken.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback