Get fluffed

Har äntligen hittat en grym frisör! Henne ska jag fortsätta gå till! Trevlig och hade direkt idéer om hur hon skulle klippa håret. Fick håret puffat med ett volympulver som jag aldrig provat förut, det ska inhandlas direkt efter jul.

Resultatet:
image2020Jenni kom in till stan som shopping- & fikasällskap. Klapparna till A är nu på plats (hemlig plats) här hemma och ska bara packas in. Hittade lite annat skoj med, bland annat tog jag mig råd att köpa ett sött linne med cherries på Åhléns.

Herregud, det en vecka kvar tills vi åker ner till Skåne, en vecka kvar tills jag ska vara klar med uppsatsen, en vecka kvar tills att ska vara fixat & packat.. Alltså, inte sitta här mer nu!







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så fin du blev :) Jag har också hört rykten om det där volympulvret och har tänkt köpa ett i flera månader - men aldrig kommit till skott. Nu har jag önskat mig ett av tomten så jag hoppas :) På shop.baresso.se har de erbjudande nu där du kan köpa två stycken för 269 kronor ifall du vill knipa en burk innan jul :)

Nä, kopior är verkligen inte samma sak - men, så länge man inte är miljonär får man nog nöja sig med det. Tänk om man ändå vann en miljon och 10.000 var småmynt.

Jaha, så du har gått på Internat? Var då om man får fråga? Jag var också sugen på det - i Karlstad. Där var någon journalistutbilning. Men sen blev min pappa sjuk och då kände jag att det inte var lika aktuellt längre.

Oj, etik är alltid svårt. Vi har ju inte så mycket av just den biten. Men i vilket sammanhang ska etiken vara? Ska det bara vara allmänt om etik, eller i samband med ditt ämne?

Postat av: Johanna

Jag håller MED - håll fast vid henne, du ser JÄTTEFIN ut!! :D

2007-12-13 @ 22:45:49
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Vad fint, en bra frisör är verkligen guld värt! Svar på frågan, jo det är mina morföräldrars gamla hus som vi bor i nu så jag är mer eller eller mindre uppvuxen där. Ha en bra kväll!

2007-12-13 @ 23:43:04
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Ivana

Fan vad snygg du blev i håret! Hittar man bra frisör ska man aldrig släppa henne/honom. Min håller jag i hårt & om han byter salong så byter jag också haha!

2007-12-13 @ 23:52:26
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Emma

fluffypuffypannyanny!..där fick jag allt till det. nu kan ju inte jag sova igen, som vanligt..och jag som ska upp tidigt ju, fy tusan alltså. Hoppas du sover sött iaf! kraaaam

2007-12-14 @ 01:21:25
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Sara

Snyggt! :D
Hoppas du har det bra! Kramar!

2007-12-14 @ 07:49:31
URL: http://mara.bloggspace.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback