8 vanor/fakta om mig

Jag är utmanad av Evelina att berätta 8 vanor/fakta om mig själv. Jag lät A komponera ihop svaren:

♦ Hon måste ha juice på morgonen. Och det går inte med Eldorados multivitamindryck eller något liknande, helst ska det vara färskpressat.

♦ Hon kan inte låta någon annan bestämma film, då slutar det med att hon läser en bok eller gör något annat till  filmen.

♦ Hon har fobi mot offentliga toaletter och undviker dom till varje pris. Särskilt om det inte finns ordentligt med toapapper och en stor flaska tvål.

♦ Hon är beroende av lipgloss, speciellt Juicy Tubes.

♦ Ingen får röra hennes dator, den är privat egendom.

♦ Hon är väldigt mån om andra och hade gärna räddat hela världen om hon hade kunnat.

♦ Hon glömmer alltid att släcka lampor efter sig, till och med under natten stör det inte henne om någon lampa är tänd.

♦ Hon kan ungefär inga svenska kändisar från tidigare än 1990, heller inte några andra kända idrottsmänniskor än Zlatan och Gunde Svan.

Som vanligt - alla som vill känna sig utmanade, är det!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja verkligen intressant.... men verkligen en söt
liten vovve...

Postat av: Fridah

ha en jättefin lördag :)

2007-12-15 @ 13:30:29
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Sanna

Hahaha! Så krävande du låter, men du väger ju upp med att vilja rädda världen:) Och det där om offentliga toaletter kan jag hålla med om, snuskigt värre... Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-12-15 @ 23:09:33
URL: http://fridasusannaj.blogg.se
Postat av: Anna

Borde man veta nån svensk kändis innan 1990 :S haha

2007-12-16 @ 17:16:20
URL: http://annamaartensson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback