22 december

Jag erkänner härmed att jag är fullkomligt bloggberoende. Efter knappt ett dygn trippade jag över de tre metrarna till A´s bror och bad med min snällaste röst om att få låna datorn. Och nu sitter jag här alltså, låter fingrarna fara över tangentbordet och stillar mitt begär.

Resan ner gick jättebra, en timme till Stockholm, springa till nästa flyg och sen framme ytterligare en timme senare. Nikki var lite nervös men fick annat att tänka på när frukosten serverades. Både igår och idag har vi julklappsshoppat och det är så underbart med alla affärer som inte finns i Norrland, har redan handlat upp halva studiemedlet.
Nu ska vi göra oss iordning för party & imorgon åker jag till Warszawa. Inga lugna stunder.
Har tyvärr ingen möjlighet att ladda upp bilder här, desto mer tills när jag kommer hem :-)

Åter igen, god jul & njut ordentligt av vänner, familj, god mat och allt annat som hör julen till!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Lovely med ett litet livstecken! :)

Postat av: stina

god jul! hoppas du får trevligt i warszawa!

2007-12-22 @ 17:38:20
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: Evelina

ja när man är van att blogga nån gång per dag är det klart man får ett ltiet beroende =)
kul att du uppdaterar iaf!

kram kram

2007-12-22 @ 21:49:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad jag är glad att du har hittat dig en liten dator och skrivit lite :) hoppas att du har det alldeles ypperligt toppen därnere!! vi ses efter nyår, right?! KRAM!

2007-12-22 @ 23:40:34
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Ejjm

Fan vad kul!! :D Hoppas du får roligt i Warszawa! ;D

2007-12-23 @ 07:27:19
Postat av: Aleya

God Jul!

2007-12-23 @ 11:37:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback