Tisdag 13.36

Det borde inte vara tillåtet att jobba dagar som den här...solen verkligen strålar och jag vill ututut!
Camilla här förgyllde min dag iaf med lunchmat från deras party i lördags, jag jobbade hela helgen så var inte så pepp på fest, men gulliga hon tog med gomat åt mig som ska avnjutas om drygt en timme.

Nu är det alltså 4 dagar kvar till semestern! Kollar upp utflyktsmöjligheter..vill ut med båt och det finns flera möjligheter, en del svindyra och andra lite billigare. Vi bor ju så nära havet men hur ofta är vi där? Det enda man ser är egentligen älven..den är ju visserligen fin och så..men den har ingen milsvid horisont och inte mycket av äkta havskänsla.

5,5 timmar kvar... jag aaavlider långsamt!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Ajdå, låter inge vidare. Men hon klarar av att åka bil utan problem? Är hon skällig och vaktig hemma?
Det är Sheffileds main problem, att han är så skällig hemma :(

Postat av: Amanda

Svar: Ja det är verkligen skillnad på systemkamera och vanlig. Och de blir ju bara billigare & billigare dessutom :)

2007-08-07 @ 14:56:34
URL: http://amandabacktorp.blogg.se
Postat av: Victoria

ja visst är de söta :)

2007-08-07 @ 16:24:45
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback