Stilla

Nu är det tomt och tyst i lägenheten. Jag har aldrig gillat avsked. Tror det är en sak som man aldrig vänjer sig vid. Tycker inte om känslan av att man inte har någon aning om när man kommer ses nästa gång. Men det är en del av livet och så är det med det.

Det är ungefär en vecka kvar tills skolan börjar igen, det känns som att det här har varit den kortaste sommaren i mitt liv. Skolan slutade - jobb - skolan börjar. Ungefär så. Ändå har det varit en bra sommar på sitt vardagliga vis.
En vecka kvar tills hjärnan ska börja användas igen. Helt ärligt så har det varit ganska skönt att inte behöva tänka så mycket. Men det är nog dags nu, komma igång med att utmana sig själv lite mer..träffa försvunna klasskompisar blir kul med...komma ett steg närmre målet. Dock är kursen vi ska läsa lite skrämmande. Fast efter Classes ekonomi kan det inte bli mycket värre.

Jag borde verkligen ta tag i städning av kaoset nu men det känns betydligt mer lockande att bara sitta en stund till, så det får faktiskt bli så. Ett glas cola och soffan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte jag heller... de är helt enkelt inte lika bra ;)
Åh vad skönt det låter med cola och soffan...

Postat av: Emelie the mupp ; D

haha, jomen det förstå du väll. ALLA måste ju ha en hund som fiser på tomten ;D Livet är inte fulländat förren man har en sån .. haha

2007-08-26 @ 16:26:35
URL: http://www.RealEmelie.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback