Måndag kväll

Har varit på grillhumör hela kvällen, men vi har ju ingen grill (skulle kanske köpt med en från mässan) och även om vi hade haft en så hade det känts lite väl efter en dag med räkbakelser och flottiga munkar.

Just det, appropå torr hy och sommarhy överhuvudtaget så fick jag med mig en
ansiktsborste från Apoteket idag, provade den när jag sminkade av mig och den kommer definitivt användas flitigt. Känns som en bra peelingprodukt och den masserar very nicely.

Nu kallar sängen och flufftäcket. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

En sån har jag också :)
Den känns väldigt djuprengörande. I like it!

Postat av: jenni

Sån har min syster åxå som hon använder flitigt!

2007-08-07 @ 09:33:28
URL: http://jenniiumea.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback