Måndag 12.00

Godmorgon, godmorgon! Vaknade av att vår lilla aggressiva hund låg under sängen och morrade. Åt vad? Ingen aning, hon är bara lite speciell.

Idag ska A jobba och våra gäster är ute och härjar på stan så jag ska ha en avslappnande dag för mig själv utan något hänsynstagande av någon annan. Jag kan alltså lyssna på fjantig musik hela dagen och dansa runt naken om jag så vill.

I en vecka har vi konstant pratat engelska nu, och jag gillar det. Det får mig väldigt inspirerad att flytta till något engelsktalande land för ett tag. Jag hade så grymt gärna velat kunna engelska riktigt flytande och fancy. Även om man kommer in i språket rätt fort så finns där ju klara brister då svengelskan är den enda utvägen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, så håller vår hund också på! :P


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback