Från tjejsnack

  • Ska man drogtesta 13-åringar? 
  • Det beror väl helt på situationen men generellt sätt nej..inte så att det ska göras med tvång i skolan t.ex. Det känns väldigt integritetskränkande och jag tror inte att det är det bästa sättet att motverka droganvändning på.

  • Tycker du att man ska ha övervakningskameror i skolorna?
  • Ja, absolut om det behövs. Kan det motverka mobbning så är jag helt med på den idén. Ofta vågar eller orkar inte lärare ta tag i saker som händer mellan eleverna så då krävs det kanske andra metoder.

  • Tycker du att det är ok om det finns övervakningskameror på andra offentliga platser, som bussar, affärer, gator, taxi osv.
  • Ja, inga problem med det. Det är såklart synd att det ska behövas överhuvudtaget men så som det ser ut så..

  • Ska du donera dina organ? 
  • Yes, har skrivit på och skickat in. Ska jag väl gå och dö så ser jag det som den finaste gåvan jag kan ge någon - ett bättre liv eller en ny chans till liv.

  • Vad tycker du om dödshjälp?
  • Svårt det där, är lite kluven. Vet inte så mycket om hur det fungerar och vad det finns för regler heller så vågar inte riktigt uttala mig.


    Kommentarer
    Postat av: Egoina

    haha jasså:) som dödar flugor? coolt!

    Postat av: anna

    hoppas du har en bra dag...tyckte detta kändes som en passande kommentar till detta inlägg..hihi
    kram!

    2007-08-02 @ 15:48:00
    URL: http://pyttis.blogg.se
    Postat av: Karin

    bilderna är från Kreta:)

    2007-08-02 @ 16:31:49
    URL: http://karinolofsson.blogg.se

    Kommentera här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback