Eeasy meezy

Igårkväll började jag läsa en ny bok; "En tillräckligt vacker dag för att dö" av Jeanette Lindblad och Pia Gadd. Verkar vara en liknande historia som Gömda-serien fast den här utspelar sig i drogernas Brasilien. Blir mer läsning senare ikväll!

Daddyo är här och vi har ätit fish n chips med kantareller (kantareller är gott till allt!) och diskuterar livet. Nyheterna står på i bakgrunden och tydligen är det snö i Kiruna. Snart kommer det väl hit med, här har vart riktigt kallt de två senaste dagarna! Tänkte ge mig på jakt efter höstjacka, men A påminde mig om att vi inte är i Skåne längre och att det är lika bra att köra på vinterjacka direkt.

Ha en fin kväll, alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaså det fanns fler freaks :P

Postat av: Karin

haha måste säga att Polly the cat lite längre ner där gjorde en grym bild:) top model;)

2007-08-30 @ 20:54:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Amanda

Den borde man kanske läsa :) Gillade ju Gömda...Gud så hemsk den var.

2007-08-30 @ 21:00:50
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: carro

Eller hur att det går fort, lite läskigt faktiskt. hehe.. Vad var det du läste nu igen? Sov gott :)

2007-08-30 @ 23:19:26
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Anna L

ÅÅÅÅ..den boken verkar väldigt spännande..den skall jag försöka leta upp när jag är i stan..om jag kommer ihåg det..ÄLSKAR sådana böker. Är den verklighetsbaserad????GUmman!!JAG FICK JOBBET...JEHOOOOO, som butikschef för en av nilson (skor) butiker i malmö..jag kan inte fatta det!fick defenitivt idag, även igår men hon visste inte vilken butik..där fanns 2 att välja mellan o jag fick den bästa!!som en dröm...JAG ÄR SÅÅ LYCKLIG!! Michael är min ABSOLUTA FAVIS!!!HELT KLART..älskar hans stil..e så retro o cool o kvinnlig...han är så söt med ju hihi..Hoppas allt bra, låter som en mysig kväll med gott gott. Det är inte klokt...snö i kiruna :=0??ushh känns som en tuff vinter...vi har så kallt i vårt hus idag så det känns som december FÖR FAAAN. Nej nu skall jag inte terra dig längre gummsan, sov gott o kram-A

2007-08-30 @ 23:31:38
URL: http://enoka.mikamusik.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback