Den sjunde dagen..

"Söndag är veckans sjunde dag och kommer efter lördag och före måndag. Den är alltid helgdag. Namnet kommer av att dagen är helgad åt Sunna. På söndagar händer det ofta att man är bakfull."
Från susning.nu


Jag är visserligen inte bakfull, men ska jobba (som vanligt). Kom på att imorgon är den enda dagen jag är ledig före alla gäster börjar droppa in..har förbaskat mycket att hinna med, städa, tvätta, vi ska på Nolia, storhandla. Och när jag pratar om städning så innebär det inte att det behövs plockas lite, utan vår lägenhet är en stor soptipp för tillfället...det är så illa att jag skäms om någon i trappen råkar se in.

Mitt finger är fortfaranda i smärta. Jag gjorde som jag blev tillsagd att göra - lindade in fingret i diverse saker, men icke blev det bättre, Svullnar det upp mer så åker jag raka spåret till akuten och kräver en operation!

Nu ska jag dricka té och läsa lite tidning. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tessan

"söndagar händer det ofta att man är bakfull" hahahaha (fast vad skönt att jag inte är det just idag...!)
Krya på dig med fingret, låter inte vidare värst skönt.

Postat av: Candy

susning.nu. . . Undrar vem som egentligen skriver artiklarna där? :S

2007-08-05 @ 14:24:13
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback