Afternoooon

image1024Katten återspeglar mitt humör tidigare under dagen, sen bestämde jag mig för att bli gladare. Åt en god pasta till lunch och nu är det plötsligt eftermiddag och ikväll blir det storhandling (just det, måste skriva inköpslista!) sen ska jag bara ta det lugnt, en lång dusch och fixa naglarna.

Shit vad engelskan blir dålig när man använder den så sällan. Min engelska var bättre på högstadiet allvarligt talat. Då hade vi olika projekt och gäster från runtom i Europa. Nu låter jag mest som en midjeväskklädd turist på Gran Canaria.


Kommentarer
Postat av: sofia

söt bild,;)

Postat av: Ejjm

Haha snyggt formulerat "midjeväskklädd turist på Gran Canaria" Haha.. snyggt!
New York är ball även om det var längesen jag var där nu, resten av dina resmål vill jag lätt åka till jag också!! Det är så kul att resa, tänk att världen innehåller så mycket annorlunda kulturer, o natur o allt. Det är ju egentligen bara EN värld :P

2007-08-09 @ 17:08:37
URL: http://ejjm.blogg.se
Postat av: evelina

hur gjorde du för att bli gladare? skulle behöva tips, haha!
japp det var halva priset på satinlakanen =) lika bra o passa på, våra andra sängkläder är typ beiga, bruna, svarta, blå eller vita. De färgerna finns typ i ALLA. så det var dags att få lite härlig färg!
jodå, piteå skulle funka, gillar ju hans kompisar o familj o så där uppe! Enda nackdelen är ju att mamma bor i luleå, det känns mindre bra att flytta närmre henne!
har ni pratat om the future då? blir det skåne sen igen?
krama

2007-08-09 @ 17:33:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback