Vuxentest

Appropå pensionärsvibbarna längre ner i bloggen kände jag att det är dags för the ultimate test,
så hur vuxen är jag egentligen?
Jag har...

[x] Flyttat hemifrån.
[x] Lagat ett mål mat.
[x] Spontant kommit på att lägenheten ser rätt smutsig ut.
[x] Gjort något åt den smutsiga lägenheten.
[x] Kört en maskin tvätt.
[x] Kört två maskiner tvätt.
[x] Tagit EN öl och sedan nöjt mig med det.
[x] Druckit alkohol i annat syfte än att bli full.
[ ] Tagit körkort.
[x] Dekorerat.
[x] Ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde.
[x] Funderat på om jag äter tillräckligt med nyttig mat.
[ ] Börjat äta nyttigare mat.
[x] Använt egna pengar till att köpa mat.
[x ] Börjat följa en dokumentärserie.
[x] Köpt vin i present.
[x] Betalat hyra.
[x] Handlat på IKEA.
[ ] Använt en kostym.
[ ] Börjat prenumerera på en dagstidning.
[x] Funderat på vad jag vill åstadkomma med mitt liv.
[x] Studerat inför en tenta och kommit på mig med att finna ämnet intressant.
[ ] Köpt en cykelhjälm för egna pengar.
[x] Promenerat utan i förväg bestämd destination.
[x ] Börjat uppskatta kaffe.
[ ] Motstått frestelsen att skratta åt en korkad person.
[x] Skickat vykort från en utlandsresa.
[ ] Besökt ett museum av egen fri vilja.
[x] Vattnat blommor.
[x] Regelbundet börjat stöda välgörenhet.
[ ] Insett att utseendet inte spelar roll.
[x] Diskat.
[x] Parat ihop strumpor.

Poäng: 25/33 eller egentligen 26, för den där med kostymen kan väl inte räknas?

Okej, sanningen är alltså den att jag som snart 23-åring håller på att bli övermogen om man ska tro detta test..

Kommentarer
Postat av: jÄännii

HAHA! Maj gaaad vilken gammal hagga du är :P
Mitt svar hade varit att jag kommer dö närsomhelst enligt det där testet :D

Postat av: Solgul maskros

Hejsan!
Tack för dina ord i min blogg,jag hoppas att den här bloggen ska dela med sig och hjälpa både drabbade och de som lever med de drabbade.

Min sambo har varit tålmodig mot mig ända tills detsista ½ året och det är inte bra för det håller på att slita sönder mig och min blogg är inte det finaste men jag har till andra som har samma problem som jag för att dela med mitt andra liv så om du skickar din mail till mig så kan du få den andra adressen för du som läser till socionom kasnke även ser på andra bloggen att jag inte mår bra för det gör nog ngen anna inte jag heller för jag döljer det tror jag

Tack igen och välkommen åter

2007-04-30 @ 06:43:47
URL: http://levmaskrosbarnet.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

detsamma detsamma! hoppas du får skoj.
hehe, apropå pensionär, kan ja ju säga att ja vill gräva ner mig när ja o Agda 83 hade likadana kryckor när ja var på Plantagen i helgen. Fuck! :( Behövs inge test för att visa att man börjar bli gammal då. hehe. ha det bäst !

2007-04-30 @ 08:41:24
URL: http://nikki81.blogg.se
Postat av: Johanna

oj!!! jag med! fick nog ungefär lika många!

2007-04-30 @ 09:18:48
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tror det är minst lika mkt pensionärsvaarning på mig =)
haha

kram

2007-04-30 @ 09:53:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Crazypill

bra att du stödjer välgörenhet! Kanske kan få coppa din lista?

2007-04-30 @ 10:32:50
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Jörgen

HA
EN
SKÖN
VALBORG!!!

:-)

2007-04-30 @ 10:40:35
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback