Upptäckt på light-hyllan

Jag är nog inte den enda som upptäckt Coca Colas nya light-variant Zero. Betydligt godare än den vanliga lighten, trots att det troligen inte är någon större skillnad. Vad jag har förstått så har Zeron mer sötningsmedel (en annan variant än i den vanliga lighten och lite mindre koffein).
Egentligen är jag anti light. Fun Light, Fanta-olika-smaker-light och så vidare light. Men, eftersom jag har ett Cola-beroende som inte vill ge sig av i första taget så håller det inte riktigt att dricka vanlig Cola var dag så då är den här nykomlingen ett gott alternativ.

ps. imorrn kommer tentaresultaten, är sjukt nervös!

image50

Kommentarer
Postat av: Jenny

Testade den idag, gillade den. Ska försöka byta ut den vanliga colan, har nämligen också ett enormt cola-beroende, känns vuxet när man är nästan 30;)

Postat av: annie

Åh, vilken tur du hade med rabatten på sminkväskan! De har ju så himla många olika som man vill ha!
Jag skulle också vilja anta den där utmaningen men min kamerasladd verkar inte vilja samarbeta :(

Hoppas tentan gick bra! Godnatt! Kram :)

2007-04-04 @ 23:34:14
URL: http://annieogren.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback