Sömnterapi

Plats: I sängen, ca kl 24 (alldeles för tidigt för att sova för en nattuggla som moi)
Inblandade personer: Dr A,  och jag = den terapibehövande

Jag - Jag är pigg, pigg, pigg!
A - Tänk dig att du ligger på en solstol i värmen på Hawaii...
Jag - Det funkar väl inte heller, då vill jag ju bara göra en massa saker..
A - Ok, täänk dig att klockan är halv sju på morgonen och du har vaknat till, men du kan somna om och sova ända tills 12..

..och strax därefter, med känslan av att det är alldeles för tidig morgon så somnar jag. Morgnar är definitivt den bästa tiden på dygnet att sova

Kommentarer
Postat av: Lari

Haha.. jo, jag vet... sånt är livet, man blir äldre och mer vettig..:P

Postat av: Angelica

Fölåt att jag ringde o väckte dig!!

2007-04-26 @ 16:03:12
URL: http://monchichi.blogg.se
Postat av: Maria

Att bli väckt av väckarklockan är den värsta stunden på hela dagen. Att vakna tidigt, tidigt och inse att det är lördag och man får sova vidare är nog den bästa känslan. Ändå får jag panik när jag vaknar vid tio för att jag tycker att hela dagen har gått :)

Men utan tvekan, mer sömn på morgonen!

2007-04-26 @ 20:47:45
URL: http://goodfood.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback