Sådan matte, sådan hund

Åhh mina fingrar är alldeles stelfrusna, var ute med Nikki i hagelovädret, japp -det har börjat hagla nu och blivit riktigt kallt! Precis efter att jag släppt henne lös så hittar hon något äckligt j*kla ben att tugga på. Så fort jag närmar mig henne så kutar hon iväg med det. Slutligen får jag tag på henne och kopplar fast henne men benet vägrar hon släppa. Säger vi loss till henne så ska hon släppa det hon har i munnen. Men icke! Så där står vi, jag vägrar gå vidare tills hon släppt benet...och det haglar, och jag har inte kläder anpassade för det vädret. Båda lika envisa. Tillslut tar jag iaf tag i käken och drar ut benet, och på kuppen flyger en halv nagel av...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jobbigt med nageln,fniss! Om du är lika envis som vovven så blir det nog bra till sist. Jag längtar såå efter en liten fyrbent vän,har haft det tidigare.

Postat av: B

ja vi har en eurasier, :)

2007-04-29 @ 19:19:57
URL: http://jesuisbeau.blogg.se
Postat av: Anonym

Joo, det var smask me kronärtkockorna. Ja ska inte ens ge mig in på att laga nåt sånt. det e kört. haha.
Hoppas vädret blir bättre hos dig!

2007-04-29 @ 20:41:49
URL: http://nikki81.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback