Så, nu är det helg!

Imorse var jag riktigt otålig, vaknade och svängde ihop gröt (av allt man kan äta till frukost) i princip i sömnen, snabbt snabbt. På med kläder, lite smink, rufsigt hår och iväg till skolan. Stod där ungefär en sekund efter att expen öppnade skakis och redo för tentaresultatet... -Du är GODKÄND!!!! Vilket underbart ord att höra.

Har känt mig väldigt väldigt lättad idag av att slippa traggla om allt och kunna gå vidare. Så nu är jag fullständigt ledig i ett par dagar och det är en mycket befriande känsla.
Däremot känns det riktigt trist att personer man bryr sig om inte klarade det denna gången. Verkligen.

På jobb idag var det helt galet, både påsktime och storm. Jag sitter här som en säck potatis i fåtöljen med en hjärnverksamhet i slow motion...så jag skonar er från fortsatta skriverier och övergår till filmtittande istället (Förortsungar it is!)



 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aaahh Tack! Men Grattis till dig som lyckades pricka in tillräckligt många poäng!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback