Reklam sucks

När man legat på soffan och sett TV i två timmar är man j*kligt less på reklam,
blir riktigt spyfärdig på all skräpreklam som ska visas var tionde minut! Det enda i reklamväg som är det minsta roande skulle väl vara Telias reklamer.

Hursomhelst, tv-nörd som jag är så såg jag såklart den nya serien The Nine, vill verkligen inte vänta en hel vecka för nästa avsnitt..är nästan sugen på att kolla nån hemsida och få en preview av vad som hände där på banken.


image81

Bild:
www.tv3.se

Kommentarer
Postat av: josieeme

ahh missa den, va den värd att kika på?:)

Postat av: Mimmi

Jag har sett de delar jag hittat på nätet dvs 7st sammanlagt. Konstigt att det inte finns fler.
Så följer jag bara 2 serier via nätet det är The Nine och Grey´s Anatomy

2007-04-18 @ 19:26:30
URL: http://mimmiumea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback