Mycket bad hairday

God damn it! Imorse kom ju avlopps-reparatören samtidigt som jag höll på att göra mig iordning för dagen, vilket tydligen resulterade i att jag hela dan har gått omkring med en extremt stor fluff på huvudet. Fluff i detta fall = en utbuktande tovliknande grej i håret, som såklart suttit bak på huvudet så att jag inte sett den. A upptäckte den nyligen och frågade varför jag hade en sån..?!
I fortsättningen, kära medmänniskor: säg till om jag har en tovfluff i håret!

Jag köpte förresten en majblomma idag utanför affären av en liten pojke. Jag tycker verkligen man ska stötta majblommeförsäljningen, kommer ihåg hur lycklig man var när man själv sålde och folk ville köpa ens dyra små blomjävlar. Jag ville inte göra hål i jackan så istället fick den en så hedersvärd plats som på jeansfickan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gatt? säger man det hos er... alltså istället för var tvungen att ,,,, och må istället för måste eller ska... och i alla fall jag tar bort sista bokstaven på många ord... t.ex. dom var rolig, full och dum... Saknas ju ett a på alla dem...

Men jo, jätte svårt att komma på när man sitter och funderar påd et!

Postat av: miliiz

heh, ja glad blevman när någon villeköpa...

2007-04-17 @ 17:19:03
URL: http://Miliiz
Postat av: Angelica

Det går ju till en jättebra grej dessutom! :)

2007-04-17 @ 18:17:32
URL: http://monchichi.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Klart man ska köpa en majblomma! Jobbigt när folk ser saker och inte säger ngt :P

2007-04-17 @ 18:34:28
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Kicko

Jag tycker du var vacker i håret idag!

2007-04-17 @ 19:12:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback