Jobbskoj

Samtal på jobb, i lite kodad och förkortad version:

Kund - Hej, jo jag undrar om det här, om ni har något sådant..?
Jag - Nej tyvärr, men du kan kanske leta till exempel här och här..
Kund - Ok, det var synd.. tack hej.

Det ringer en stund senare:
K - Ja hejsan jag undrar kring det här..
J - Det var vi som pratade nyligen, nä vi har fortfarande inte det ;)
K - Ok, men du har ingen aning om vart det finns då?
J - Nej, men som sagt - testa med det här och det här stället

Ytterligare 3 minuter senare och det ringer
K - Hejsan, jag undrar om det här..
J - Nä.....
K - E det duuu igeeen? Du är ju överallt!!
Jag kan inte hålla min professionella min och börjar verkligen garva, situationen särskilt när man är på sin 8:e timme är fruktansvärt kul.

Ungefär då kommer vi fram till att hon har ringt olika nummer men eftersom dom har haft stängt har hon blivit kopplad till oss och det är bara jag som haft telefonen.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja brukar inte gilla dem där modellerna heller, men ja prova och det funka. själv så har ja mest trekantsbikinis hemma. du vet här gäller det att ha på sig en bikini som gör så att man får mest färg *s* det jag brukar gå på *Asg*


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback