I´m the drunken easter-bunny

Förbered er för detta inlägg genom att börja med att lyssna på denna humörhöjaren:
http://www.youtube.com/watch?v=GCt4V_0IUfM

Puhh, jag kom hem vid 17-tiden och är grymt stolt över mig själv att jag lyckades ta mig hela vägen till Umeå utan att varken somna eller spy på vägen. Det blev alltså lite för mycket bubbly igår, men jag hade kul så ibland får det vara värt det.
Vi började kvällen med en mycket sansad fördrink på hotellet och begav oss sen till restaurangen och åt en fantastisk middag (bortsett från the slimy fish) bestående av 9 smårätter, samt en hel del dricka. Tiden gick fort och när musiken började dunka från väggen bredvid begav vi oss till klubben och fortsatte festligheterna där. Jag kunde inte lokalisera dansgolvet men svängde loss en del i vilket fall. Dagen till ära, (min brors födelsedag) fick han en raket-mojito med ett halvt nyårsfyrverkeri i. Vid 3-tiden började jag känna att champagnen hade gjort sitt och åkte tillbaks till hotellet, problemet uppstod då att jag hade lite svårt för att hitta till rummet och väl på rummet kunde jag för allt i världen inte komma ihåg att man skulle sätta i nyckelkortet för tända ljuset, kastade av mig partyoutfiten och länsade minibaren på kexchoklad och sov ett par välbehövliga timmar.

image56

image57

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback