I-lands issues

Holy bandoly! Det här inte det enklaste (hemtentan alltså), men jag är mycket stolt över att jag nu har en grund till tre av fyra frågor. Känns som en halv sten lättat nu åtminstone...

Blev riktigt trött nu när jag satt mig och tillåter mig att slappna av en sekund, har känt mig alldeles uppstressad hela dagen och nu gick luften ur mig. Att man inte lär sig att ta tag i saker tidigare, man hade verkligen gjort sig själv en stor tjänst genom det.

På onsdag ramlar pengarna in, och bortsett från alla femtielva räkningar som ska betalas så mina stålar gå till lite roliga saker med, har redan planerat in diverse saker som ska inhandlas.

Haha, appropå pengar, läste precis det här på
Aftonbladet:

"2002 fick en kvinna i Härnösand 92,7 miljoner kronor insatt på lönekontot av misstag. Hon fick lämna tillbaka pengarna följande dag."

Tänk er grejen att man som vanlig går in på internetbanken för att kolla saldot (eller vad man nu brukar göra) och så ser man nästam 93 miljoner på sitt konto. Och ännu värre, sen besvikelsen när man inser att allt är ett misstag och man måste ge tillbaks pengarna.



Kommentarer
Postat av: johanna

ja 93 miljoner vore inte dumt :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback