Dagens rapport

Ledig dag.
Underbart skönt att vara helledig idag och kunna ta det riktigt lugnt och gå hasa omkring i morgonrock halva dagen. Ikväll är vi bjudna på middag hos Kickmaster, vattnas redan i munnen efter att jag fått höra meny-förslaget!

Hunddagis.
Meja-majonnäs är här idag och hon är helt tokig i Polly...dom jagar varandra fram och tillbaks och släpper varandra icke ur sikte. Nikki är gamla damen och tittar mest på dom som att dom är sååå tramsiga.

Påskpresenter.
Det är aldrig fel med presenter, så igår utbytte A och jag påskpresenter.. jag fick en efterlängtad jättesöt blå/vit randig väska och ett påskägg med godis & örhängen. Mycket uppskattat! A fick en ny plånbok av mig, något som han verkligen behöver ;)

Hälsosam?
Jag har ju tidigare berättat att jag skulle börja bli mer hälsosam, särskilt vad det gäller sockerintaget. Så hur går det då.. Jo, jag gör framsteg! Har ätit mycket mindre godis denna veckan än vad jag normalt brukar jag göra. Rört på mig mer än vanligt kan jag väl däremot inte påstå att jag har gjort...(skyller på tidsbrist). Stort framsteg kan också visas genom vår Max-lunch idag där jag tog bönsallad och juice till kycklingburgaren!

image53


image54

Kommentarer
Postat av: annie

Åååh grattis ! Fan vilken lättnad! :D

Finns det att köpa såna dosor som man stoppar in minneskortet i? Jävlar vad coolt. Vad kostar en sån ungefär..?

Glad påsk!

Postat av: annie

Guud vad bra för de har precis öppnat en sån affär i centrum haha!:D

ha det gött! kram

2007-04-06 @ 13:35:09
URL: http://annieogren.blogg.se
Postat av: ida

Underbar väska :) Trevlig påsk!

2007-04-06 @ 15:08:33
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback