Dagens klipp

Jag skulle ju egentligen inte handla något idag, men så åkte vi ner på stan för att A. behöver en ny telefon och pappa skulle ha någon datorgrej, deras affärer var riktigt boring så jag begav mig iväg på lite spaning. Varpå jag hittade en ursöt lila Vila-topp för endast 99 kr, i min storlek och allt. Kunde inte motstå!

Sen drog A. med mig till Elgiganten där det också är rätt boring, MEN..så hittar jag ett kampanjerbjudande (ja jag vet jag är försäljares dröm) med Venus Vibrance + rakgel, och en liten radio, allt för 129 kr. Det är ju faktiskt bra att ha till sommaren.

En annan sak som jag blev sugen på att inhandla var någon ny grej även den på Elgiganten, typ en tvättspray till mobilen! Extremt onödigt, men det hade kännts rätt fräscht att spary den fri från alla bakterier och skit. Men som sagt, jag skulle ju inte handla något idag så det blev inget med åtminstone den.

Nu ska jag fixa en kopp té, äta min lilla chokladbakelse och sen tvätta en massor, har äntligen fått tvättid!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback