Badrumsbusiness

Det luktar SUNK på (kan man säga på? jag har sedan vi flyttade till Norrland ingen koll på det där med på och i längre) vårt badrum. Ni vet om man glömt att packa upp en fuktig handduk och den har fått ligga ihopknölad ett tag...den doften dyker upp lite då och då när jag står och borstar tänderna, sminkar mig eller vad som..  Och det är inte handdukarna som stinker för som sagt avskyr jag äckelhandduksdoft och ser till att hålla dom fräscha.
Vår misstanke är vasken och avloppet till den (eller vad man nu kallar det där under)! Den har ju faktiskt läckt lite på sistone och det är säkert källan till det hela. Too bad att vaktmästaren här är känd för sitt medelhavstempo där det tar 3 månader att komma och fixa något. Får ringa och störa konstant tills det kommer någon kompetent vask-reparatör och undersöker det hela!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, stackare

Postat av: Josieeme

hmm...får checka det nästa vecka...vilken tid o vilken kanal?:)

2007-04-17 @ 09:24:08
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Lisa

Jag skulle nog säga "i vårt badrum" ;)

2007-04-17 @ 20:43:55
URL: http://pezen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback