Arga Anna och fredagen

Nu är jag så mätt så jag håller på att spricka, allvarligt talat. Var så grymt hungrig när jag kom från jobbet att jag kastade i mig både ett paket nudlar och en Ceasar-sallad, och för att avsluta det riktigt flottigt: en halv dubbelnougat till efterrätt. Hur kan man göra så mot sig själv, haha.

Tar sedan på mig myskläderna och slår mig ner för att andas ut och inte göra ett jäkla dugg mer som kräver varken någon form av rörelse eller särskilt stor tankeverksamhet, då A. ringer och säger - Duu, har du vart ute med Nikki? - Ehhmm, nää.. har inte du det? (Kan inflika att hon brukar gå ut en bra stund tidigare än vad klockan nu var), så jag får kasta mig upp med min svällande mage och traska ut i blåsten. Huvudvärk på köpet fick jag med.

På jobb finns det en kund som hör av sig per telefon med jämna mellanrum, den här mannen är något av det mest irriterande jag har upplevt. Det kan inte beskrivas med ord, men han är så fullständigt koko att man inte vet vart man ska ta vägen. I sådana stunder förundras jag över mitt tålamod att jag ens lyckas hålla kvar luren vid mitt öra.

Nu ska gosa ner mig i fåtöljen med min supermjuka filt och avnjuta ett nytt Top Model-avsnitt, det förtjänar jag!


Kommentarer
Postat av: Erika

AA jag gillar oxå den, men den börjar bli lite tjatig nu eftersom jag haft den på hjärnan så länge

Postat av: miliz

låter mysigt.. :)

2007-04-20 @ 21:11:02
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Malin

Haha nej va kul :) jag ska köra lite taktiksnack på min sambo så jag får den i present :P ha en skön kväll!

2007-04-20 @ 21:14:57
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Anonym

myyyysigt med hund! vill med ha =) men svårt nu med det jobb jag har o killen är mkt i skolan.... hm... har ni nikki tillsammans eller är hon bara din? trevlig kväll! kollar du på talang förresten? kram

2007-04-20 @ 21:54:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback